FAQ Zakelijk mobiel, voor ondernemers door ondernemers.

Heb je vragen over Zakelijk Mobiel? Je vindt hier snel en eenvoudig antwoorden op de veel gestelde vragen. Ontdek alle informatie over Zakelijk mobiel, de serviceprocedures en meer allemaal op één plek. Telecombinatie is er om jou als zakelijke klant te helpen, jouw ervaring soepel en probleemloos te maken. Als je meer hulp nodig hebt, staan onze medewerkers in de winkel ook klaar om je verder te helpen.

Wanneer je je  gegevens wilt wijzigen, zoals bankgegevens of e-mailadres of je simkaart wilt blokkeren? Bel jouw Telecombinatie winkel, waar jij je abonnement hebt afgesloten met een geldig ID. Buiten de reguliere winkeltijden kan je onze klantenservice Telecombinatie Zakelijk bellen op +31 (0)88 900 1750.

Staat jouw vraag er niet bij? 

Als zakelijk mobiele klant is jouw lokale winkel waar jij jouw abonnement(en) hebt afgesloten het vaste aanspreekpunt voor al je vragen. We begrijpen dat je soms buiten de reguliere openingstijdens dringende vragen hebt, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Denk dan aan het blokkeren van je nummer in geval van diefstal.  Neem dan contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 

Telecombinatie Zakelijk +31 (0)88 900 1750 

Hoe pas ik mijn bundel van mijn mobiele abonnement aan?   

Je kan de bundel van je mobiele abonnement één keer per maand wijzigen, zowel naar beneden als naar boven. Zonder kosten! Bel onze klantenservice of ga langs bij één van onze Telecombinatie winkels met een geldig ID zodat jij je verder kunnen helpen. zeker weten dat je kosteloos de bundel naar beneden kunt wijzigen? 

Hoe voer ik een simwissel uit bij een andere telefoon?  

Ben je een simkaart kwijtgeraakt of heb je een nieuwe telefoon aangeschaft, dan hebt je waarschijnlijk een nieuwe simkaart nodig? Bel of loop langs bij jouw Telecombinatie winkel, waar jij je abonnement hebt afgesloten en wij maken een nieuwe simkaart voor je aan. Vergeet hierbij niet om een geldig ID mee te nemen.  

 

 

 

Waar vind ik de einddatum van mijn mobiele abonnement?   

De einddatum van je abonnement vind je in het contract dat je hebt ontvangen toen je deze hebt afgesloten. Mocht je die niet kunnen vinden, dan kan je natuurlijk bij jouw Telecombinatie servicepunt terecht met deze vraag of je kan ook de klantenservice bellen.

Ik wil mijn abonnement opzeggen/ annuleren   

Voor het opzeggen of annuleren van je abonnement loop je langs bij jouw Telecombinatie winkel, waar jij je abonnement hebt afgesloten. Controleer van te voren goed je einddatum en de mogelijkheden tot opzeggen/annuleren. Vergeet niet om een geldig ID mee te nemen naar de winkel. 

Waar kan ik mijn PUK-code vinden?

Je PUK-code staat op de simkaart die je hebt ontvangen toen je het contract hebt afgesloten. Wanneer je deze bent kwijtgeraakt dan kan je deze opvragen bij jouw Telecombinatie winkel, waar jij je abonnement hebt afgesloten. Uiteraard neem hierbij wel een geldig ID mee.