We blijven open voor service en reparatie! Én voor verkoop op afstand, inclusief thuisbezorgen. 

Om het coronavirus verder in te kunnen dammen is Nederland in lockdown. Desalniettemin zullen we onze klanten blijven helpen en bijstaan. Zeker nu. Onze winkels en ervaren personeel staan daarom nog altijd tot je beschikking, al zal de wijze waarop anders zijn. Zo helpen we je nog altijd graag bij de aanschaf van een nieuwe telefoon, abonnement, tv & internet, een reparatie of servicevraag, maar dan: corona-proof en met service tot aan de deur.

Op afspraak in de winkel: alle reparaties en zakelijke abonnementen

Een defect aan je telefoon was nog nooit zo vervelend als nu. Daarom blijven onze winkels, conform de richtlijnen van het RIVM open voor alle reparaties aan smartphones of tablet. Daarnaast kun je bij ons nog terecht voor je zakelijke telefoonabonnementen. Maak hiervoor een afspraak via de afsprakenplanner en volg de instructies van ons personeel.

Op afstand: persoonlijk adviesgesprek en bestellingen mét corona-proof bezorging aan huis

Daarnaast blijven we bereikbaar voor al je vragen en bieden we de mogelijkheid jouw persoonlijke adviesgesprek en bestelling volledig op afstand af te handelen! Zo vinden de adviesgesprekken plaats via de telefoon of een video-verbinding en haal je een bestelling niet meer op in de winkel, maar komen we deze in veel gevallen direct op dezelfde dag persoonlijk thuis bij je afleveren. Uiteraard op gepaste afstand en volgens de gestelde richtlijnen

Op deze manier bieden we je nog steeds een uitgebreid advies op maat en de service die je van ons gewend bent, zoals het instellen van je nieuwe telefoon en het overzetten van je gegevens en bestanden. Uiteraard op gepaste afstand en volgens de gestelde richtlijnen. Toegegeven: het is niet hetzelfde en we hadden het liever anders gedaan, maar het komt in deze gekke tijd het meest in de buurt.

Let op: wij zorgen voor extra ruime openingstijden, zodat we iedereen uitgebreid én zo persoonlijk mogelijk van dienst kunnen zijn. Dus maak een afspraak voor een telefonisch consult op afstand en vermeld in je aanvraag waar wij je bij kunnen helpen. 

De voordelen van Telecombinatie

  • Advies en aanbod op maat;
  • Installatie van je nieuwe telefoon en simkaart. Zoals het instellen van je nieuwe telefoon en het overzetten van je gegevens en bestanden naar je nieuwe telefoon;
  • Smartphone verzekering vanaf €5,49 per maand;
  • Alle acties en aanbiedingen van alle providers op één rij;
  • Altijd een telefoonwinkel bij jou in de buurt;
  • Liever niet naar de winkel? We bezorgen je gerepareerde telefoon of je nieuwe abonnement thuis. Wel zo makkelijk.

Heb je vragen over onze winkels en de regels die we vanuit het RIVM hanteren? Bel ons op of maak een afspraak voor een telefonisch consult. Dan bespreken we stuk voor stuk jouw vragen.